ברק CPA | לסוכן פנסיוני

הצגת קופות הלקוח, מסמכי הלקוח, ופעילויות הלקוח בנקודה אחת.

מהי ברק לסוכן פנסיוני?

"ברק לסוכן פנסיוני" היא גירסה של תוכנת ברק CRM שנבנתה לטובת אותם סוכנים פנסיוניים המעוניינים לנהל את הלקוחות שלהם בצורה מרוכזת.

מה נותנת ברק לסוכן פנסיוני ?

  • עושה סדר במשרד - מהם לקוחותינו ? מי מתעניין ? עם מי לא דיברנו לאחרונה ?
  • מארגנת את זרימת המידע בארגון בין המשתמשים השונים או המחלקות השונות
  • מאפשרת יבוא נתוני קופות לקוח בפורמט XML כפי שמחייב משרד האוצר
  • מאפשרת יבוא נתוני לקוח מקבצי אקסל
  • מאפשרת יצוא נתוני הלקוח במידת הצורך והרצון לאתר האינטרנט של הסוכנות (כך יכול הלקוח לראות את מצב קופותיו באתר שלך)
  • משפרת את ניצול הזמן ואת יעילות העבודה
  • משפרת ומארגנת את ניצול המשאבים האנושיים והפיזיים העומדים לרשות המשרד בכל זמן נתון
  • משתפת את המידע הארגוני לכלל המשתמשים (ע"פ הרשאות כמובן)

למי היא מיועדת ?

לסוכן פנסיוני / סוכן ביטוח המעוניין לקבל את מצב הלקוח בצורה מרוכזת - מה מצב קופות הלקוח (יתרה / ותק / עמלות וכו'), לנהל את גיוס הלקוחות החדשים ולנהל את הקשר מול הלקוחות הקיימים. 

מה מיוחד בברק לסוכן פנסיוני ?

המיוחד הוא האפשרות ליבא לכרטיס הלקוח את כל הקופות של הלקוח.

היבוא מתבצע באמצעות ממשק שנבנה לקליטת קבצי XML שבהם מועברים פרטי קופות הלקוח ע"פ הוראות משרד האוצר (החל מיולי 2013). בצורה זו יכול הסוכן לראות את כלל נתוני הלקוח במקום אחד, להפיק דו"ח ללקוח על מצב קופותיו וכו'.

להלן חלק מיכולותיה המתקדמות:

  1. תיעוד נתוני לקוח - מאפיינים בחתכים גמישים (המאפיינים נקבעים על ידך בהתאם לצורכי המשרד)
  2. ניהול מוצרי הלקוח - ריכוז הקופות של הלקוח ונתוניהם
  3. מעקב אחרי לקוחות שנגרעו מהמשרד ע"י החברות (עברו ללא ידיעתך, לא נקלטו בקופות וכו')
  4. ניהול חלוקת המשימות הפנימית במשרד (מי מקצה המשימה, מי מבצע, תאריכי יעד, סוג המשימה, תוצאות, קישור מסמכים למשימה, וכו')
  5. מעקב ביצוע המשימות הפנימיות (מי ביצע את המשימה, מתי הסתיימה המשימה, מה התוצאה)
  6. מעקב הפקת דו"ח מצב קופות ללקוח ותהליך הטיפול הפנימי בהם (סטטוס, תאריכים מיועדים וכו') במרוכז למשרד / משתמש / לקוח
  7. איסוף ותיעוד כל המסמכים המגיעים מ - ונשלחים אל הלקוח בכרטיס הלקוח
  8. משלוח דוא"ל /פקסים / SMS ישירות מהתוכנה לכל היעדים ותיעוד המשלוח בכרטיס הלקוח
  9. תיעוד דוא"ל נכנס ישירות בכרטיס הלקוח ותיעוד המסמכים המצורפים ישירות למסמכי הלקוח
  10. ניהול יומנים עצמאיים ומשותפים לכל המשתמשים
     

לצורך הדרכה / הסברים וממליצים - אנא צור/י עימנו קשר - 03-6773080